Taller Els documents ens parlen 3r ESO

El 2 de desembre els alumnes de 3r han realitzat el taller ‘Els documents ens parlen’ al Centre d’Interpretació del Patrimoni Històric ‘La Caserna’ de Martorell.

L’activitat està inclosa dins de la matèria de Socials amb l’objectiu d’identificar i interpretar diferents tipus de documents. Els alumnes han pogut conèixer la història de l’antiga Caserna de Cavalleria i la seva evolució, així com la importància que adquireixen els documents per a l’estudi de la història i la vida de la societat.

Els alumnes han resol un joc històric, a partir de les pistes obtingudes de la lectura i interpretació de diversos textos i materials gràfics han aconseguit resoldre el misteri d’un assassinat al Pont del Diable.