Sortida Projecte Rius 3r B

El 17 d’abril l’alumnat de 3r B d’ESO ha sortit al riu Anoia. Els alumnes han estat  els encarregats de la recol·lecció i triatge de mostres d’aigua per a la posterior feina d’analitzar en laboratori i fer altres mesures. Han descobert l’estat actual del riu Anoia, amb molt menys cabal que anys anteriors. Durant el matí han treballat sabers de les matèries de Física i Química i Biologia.

Aquesta activitat està inclosa dins del projecte Rius i del Servei Comunitari, dins de la campanya de primavera que es fa a diversos indrets de Catalunya del 15 d’abril i fins el 31 de maig pels voluntaris i per les voluntàries del Projecte Rius. Els alumnes de l’Institut Maria Canela han  inspeccionar el nostre tram del riu Anoia per poder reportar els resultats.