Sortida de la roca a la torre 3r

Els alumnes de 3r de l’Institut Maria Canela van fer una sortida a la natura, explorant la les muntanyes Martorell des de la roca Dreta fins la Torreta del Clos.

Durant la passejada per la serra de l’Ataix, els estudiants van fer activitats d’aprenentatge pràctiques i interactives sobre el relleu, la geologia, la flora i la fauna del terreny. En diferents punts del recorregut, van rebre explicacions per consolidar els seus coneixements.

Una de les prioritats d’aquesta experiència va ser la conscienciació ambiental, van poder observar els efectes de l’incendi que va afectar la serra de l’Ataix al juliol del 2021. Aquesta experiència va servir per sensibilitzar els alumnes sobre el risc dels incendis forestals i la importància de la reforestació i conservació dels espais naturals.