Sortida 3r Món Sant Benet

Els alumnes de l’Institut Maria Canela el 2 de febrer van visitar al Conjunt de Sant Benet. Durant aquesta sortida els alumnes van treballar tres objectius: el coneixement cultural del Monestir i les seves connexions, l’alimentació a través de la Fundació Alícia, i la immersió en el nostre entorn.

Quant al primer objectiu, el Monestir va oferir als alumnes una oportunitat per aprofundir en la riquesa històrica i cultural del lloc. Els estudiants van explorar els detalls del monestir i la seva relació amb el nostre patrimoni.

La segona àrea va ser l’alimentació, a través de la prestigiosa Fundació Alícia. Els estudiants van tenir l’oportunitat d’explorar els laboratoris de cuina i participar en activitats que destaquen la importància de la nutrició equilibrada i la innovació gastronòmica.

Finalment, la visita es va completar amb la immersió a l’entorn de Món Sant Benet, proporcionant als estudiants una comprensió més profunda de la relació entre el lloc i la seva comunitat.