Sortida 2n. Delta del Llobregat 2023

Una gran aventura a l’aire lliure per als nostres estudiants de 1r d’ESO! El matí del 29 de març de 2023, els alumnes de 1r de l’ESo van gaudir d’una emocionant excursió al Delta del Llobregat, on van poder explorar els Espais Naturals del Delta del Llobregat i la platja.

Els alumnes van participar en una sèrie de tallers emocionants, incloent-hi la cerca de petjades d’animals, la identificació d’ocells amb prismàtics, i la recerca de microplàstics a la platja. Va ser una gran oportunitat per a aprendre sobre la biodiversitat i la importància de preservar el nostre medi ambient, mentre gaudien de la bellesa natural de la zona. Tots van poder gaudir d’aquesta emocionant aventura a l’aire lliure.

En l’Institut Maria Canela estem compromesos a oferir experiències educatives enriquidores per als nostres estudiants, i aquesta excursió ha estat un gran exemple d’això.

Podeu veure més fotografies al següent enllaç.