Sortida 1r Teatre La Perruca

El 8 de maig de 2023 els alumnes de 1r han anat al teatre a veure l’obra “La Perruca” al Centre Cultural de Martorell.  L’activitat va ser gratuïta, ja que està inclosa dins de les activitats gratuïtes que ofereix l’Ajuntament de Martorell.

L’obra de teatre és una activitat complementària pels alumnes, està englobada dins de les àrees educatives d’educació per la ciutadania, drets humans, igualtat d’oportunitats homes-dones i educació per la salut. I tracta temes d’identitats de gènere, diversitats, discriminació i coeducació. A través d’aquesta obra, els estudiants van poder reflexionar sobre temes com l’amistat, l’amor i la importància de ser un mateix.

L’obra, interpretada per la companyia teatral Nus, va ser tot un èxit i va mantenir als alumnes engrescats i emocionats durant tota la funció, fins i tot van participar en part de l’obra sortint a l’escenari.