L’alumnat de l’Institut participa a les Olimpíades Bebras amb excel·lents resultats

Els passats 12 i 13 de novembre, un grup d’alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO va participar a les Olimpíades Bebras, una iniciativa internacional organitzada aquí per la Societat Catalana de Matemàtiques.


Aquesta activitat té com a objectiu promoure el pensament computacional a través de reptes de lògica, algoritmia i resolució de problemes, sovint presentats en forma de desafiaments interactius que posen a prova l’enginy i la creativitat de l’alumnat.

Resultats de 1r i 2n d’ESO

1a posicióUnai Ellacuria, 144 punts
2a posicióDylan Rios i Nil Hermoso, 92 punts
3a posicióAylin Rivera, 88 punts

Resultats de 3r i 4t d’ESO

1a posicióDaniela Heras, 94 punts
2a posicióCristian Muñoz, 92 punts
3a posicióRoc Encinas i Basma Marroun, 76 punts

Mencions especials

Volem destacar especialment el resultat de l’Unai Ellacuria, que amb 144 punts s’ha situat dins del 0,16% de les millors qualificacions de Catalunya, en una edició en què han participat 13.966 estudiants.

També felicitem la Daniela Heras, que amb 94 punts forma part del 4,8% de les millors qualificacions del país, en una categoria amb 10.417 participants.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut