Festa fi de curs 2022-2023

Avui ha estat un dia especial per a tota la nostra comunitat educativa. L’alumnat i el professorat ens hem reunit per celebrar la Festa de Fi de Curs.

La festa ha començat amb activitats esportives, desprès del pati s’han entregat els diplomes de les proves Cangur de matemàtiques

Desprès d’un pica pica pels alumnes. Els alumnes de 1r, 2n i 3r i els professors s’han acomiadat fins al curs que ve. Els alumnes de 4t continuaran amb la festa de final de cicle el 26 de juny per la tarda.

Aquesta festa no hauria estat possible sense l’esforç col·lectiu del nostre meravellós cos docent i del personal del servei d’atenció a les famílies, que han treballat incansablement per proporcionar als nostres alumnes una educació de qualitat i un ambient propici per al seu creixement i desenvolupament. També volem agrair a les famílies per la seva confiança i suport constant.