Diada Expressa’t 2023

Els alumnes de quart de l’ESO de l’Institut Maria Canela han organitzat una jornada d’activitats lúdiques per a fomentar les activitats en grup entre els alumnes del centre. L’activitat va tenir lloc el 31 de març de 2023 al pati de l’institut.

La jornada d’activitats lúdiques s’emmarca dins de les iniciatives de l’institut de cohesió i convivència per a millorar les relacions interpersonals de l’alumnat transversalment al centre. Les activitats han estat dissenyades pels alumnes de 4t per a fomentar la participació de l’alumnat de 1r a 3r.

L’esdeveniment va ser un èxit rotund i els alumnes van demostrar el seu entusiasme i participació activa en totes les activitats que es van dur a terme. Des de l’Institut Maria Canela estem molt satisfets amb els resultats i hem felicitat els alumnes de quart de l’ESO per la seva excel·lent organització i dedicació per fer possible aquesta activitat.

Podeu veure més fotografies al següent enllaç.