TALENT LITERARI A L’INS

EL NOSTRE CENTRE FELICITA ELS QUATRE ALUMNES PELS SEUS PREMIS LITERARIS I ELS AGRAEIX QUE L’HAGIN REPRESENTAT TAN MAGNÍFICAMENT

Aquest any s’ha estrenat el I Concurs Literari Rotary Infantil i Juvenil de la Costa Brava Sud. Hi han pogut participar alumnes inscrits en algun centre escolar de les següents poblacions: Blanes, Lloret, Tossa, Vidreres i Maçanet de la Selva.

Els participants havien d’escriure un relat –amb una extensió de 2 o 3 planes en funció del curs- al voltant del tema de la pau, que fos inèdit i en català.

Hi ha hagut premi pels tres finalistes de cada categoria. El primer premi en cada modalitat ha estat una tauleta, el segon premi un val de llibreria valorat en 50 € segons la categoria, i el tercer premi un pen drive.

Les obres guanyadores i finalistes es publicaran al portal web del CRP.

Els alumnes del centre que han obtingut premi són:

Marta Vila, de 2n d’ESO: SEGON LLOC

Caty Brown, de 3r d’ESO: SEGON LLOC

Lisi Chen, de 3r d’ESO: TERCER LLOC

Luis Chen, de 1r d’ESO: FINALISTA

Enhorabona artistes!

Des d’aquí us informem que podeu gaudir de la lectura de les narracions premiades al blog de l’institut titulat Ara Escric i aprofitem el benentès per animar la resta dels alumnes a que segueixin participant en aquests certàmens!