Resguard títol ESO

Informem als alumnes de 4t ESO que poden passar per l’institut a recollir els resguards del títol ESO de dilluns a divendres de 9 a 13 h. L’alumne haurà de portar el DNI i si delega la recollida del títol a la família haurà de fer una autorització per escrit a la persona que vingui a l’institut. El títol del graduat en ESO arribarà en uns dos anys aproximadament. Us notificarem per correu postal la data a partir de la que podreu recollir aquest títol, així que si canvieu d’adreça en els pròxims dos anys, us agrairem que ens ho comuniqueu.