QUINA MERAVELLA!

MOLTS DELS NOSTRES ALUMNES SÓN CAPAÇOS DE FER FEINES MOLT I MOLT BEN FETES TOT I EL CANSAMENT DE FINAL DE CURS

L’ESO és una etapa fonamental en el creixement humà i acadèmic dels nois i noies. Marca el pas de la infància a l’adolescència i és un moment molt important per desenvolupar habilitats i competències que els serviran durant tota la vida. Des del nostre centre guiem i motivem els nostres alumnes d’ESO per tal que desenvolupin tot el seu potencial i adquireixin uns bons hàbits de treball i estudi.

És per aquest motiu que valorem molt quan, a final de curs, encara els queden ganes i motivació per fer-nos portades com les de la fotografia que acompanya aquest article.

Molt bé Paula Arnau i Ivan Reche! – alumnes de 2n ESO-A-