PRIMÀRIA – ESO: UN BON TRASPÀS!

XERRADA D’ALGUNS ALUMNES DE 1r d’ESO ALS DE 6è DE PRIMÀRIA

El primer dia a l’institut sempre impressiona. Això no és un problema. Però sí que ho és, per a molts, tot el que acompanya aquesta transició: compartir edifici amb nois i noies força més grans, passar a tenir gairebé un professor per assignatura…

És per això que quan creuen la porta de l’INS Maçanet per primer cop al setembre, els nous alumnes de Primer ja no són uns perfectes desconeguts per als seus mestres.

L’any abans, alguns professors del nostre centre i alguns alumnes de 1r d’ESO visiten les aules de Primària, concretament les de sisè, per fer una xerrada als alumnes i explicar-los el funcionament de l’institut i la seva experiència.

L’objectiu és que, tot i canviar d’edifici, de professors i d’horaris, sentin que tenim un mateix tarannà, sàpiguen amb quines metodologies treballem i que hi ha una continuïtat en el seu aprenentatge.