LA MILLOR MÚSICA!

L’alumnat de 2n d’ESO-A s’atreveix a tocar amb flauta la magnífica Alegria del Cirque du Soleil

Reconegut a tot el món, el Cirque du Soleil ha cercat constantment evocar la imaginació, invocar els sentiments i provocar emocions.

Alegria va ser el xou més popular i més estimat per tot el públic del Cirque du Soleil. Des de la seva estrena a l’abril de 1994, s’ha presentat més de 7.000 vegades i ha estat vist per més de 14 milions d’espectadors en més de 250 ciutats arreu del món.

Ara, els nostre alumnat de segon d’ESO-A aprèn a tocar aquesta bonica melodia amb la flauta.

Us mostrem algunes fotografies dels assajos.