Estada d’immersió lingüística en llengua anglesa Núria

Benvolgudes famílies,

El nostre centre ha obtingut una subvenció per a la realització d´una estada d’immersió lingüística en llengua anglesa pels alumnes de 1r i 2n d’ESO.

Aquesta estada tindrà una durada de 3 dies / 2 nits, del 24 al 26 de Febrer, i es realitzarà a l’alberg Pic de l’Àliga de Núria, que pertany a la Xarxa Jove d’Albergs de Catalunya (XANASCAT).

L’estada està finançada pel Fons Social Europeu a través del Programa d’Orientació i Reforç per a la Millora i Suport en l’Educació, gestionat, a l’Estat espanyol, pel Ministeri d’Educació i Formació Professional. La subvenció inclou el 100% de l’estada excepte el transport en autobús i cremallera.

No obstant, des del centre creiem que aquesta activitat contribuirà notablement a la millora de la competència lingüística en llengua anglesa i de les habilitats socials i relacionals dels alumnes i, per això, també es subvencionarà aquest transport a través del programa POEFA per aconseguir que els 3 dies amb tot inclòs tinguin cost 0 per a les famílies.

Informació xerrada