CONÈIXER I RESPECTAR LA MULTICULTURALITAT!

A CVE HAN TREBALLAT LES DIFERENTS CREENCES I TRADICIONS D’ARREU DEL MON I HAN APRÈS A RESPECTAR-LES

La professora de CVE a segon d’ESO, Aina González, ha volgut apropar els seus alumnes a la diversitat cultural que ens envolta intentant que s’adonin que aquesta riquesa cultural és al nostre abast i que és una font inesgotable de coneixement i saviesa.

Amb aquest projecte, l’alumnat de segon s’ha apropat a les diferents cultures del món, a la multiculturalitat i han vist que acceptar la diferència ens fa més humans i ens ajuda a desenvolupar-nos com a persones.

Després d’escoltar atentament les exposicions dels alumnes sobre les diferents creences i tradicions, s’ha arribat a la conclusió, ens explica l’Aina, que són una part del patrimoni cultural dels pobles i que hem d’ assumir la responsabilitat que suposa conservar-les i valorar-les com un recurs per a l’enriquiment personal i comunitari.