Agraïment empreses col·laboradores Projecte Singular

El Projecte Singular de l’Institut de Maçanet ofereix estades formatives als alumnes de 4t d’ESO amb l’objectiu de donar una resposta educativa adequada a les seves necessitats. Aquest “tast d’oficis” permet l’adquisició d’hàbits laborals, afavoreix el desenvolupament d’habilitats de caire personal i social, i facilita l’assoliment dels objectius generals de l’etapa (amb la conseqüent acreditació final de l’ESO).
Aquesta tasca educativa no seria possible sense la col·laboració altruista i desinteressada d’aquestes empreses i entitats del municipi:
Ajuntament de Maçanet
Brigada Municipal
Bar-Restaurant «Atura’t»
Bar «El secret»
«Beauty Salon»
Cafeteria-Bar «Lo de siempre»
Ciurana Motor SL
Escola Les Arrels
Escola Sant Jordi
Estètica «Mima’t»
Gràfiques Maçanet
Granja Cal Ros
La Cuina d’en Pere
La Pelu
Llar d’infants «El bressol»
Supermercat SPAR de Maçanet de la Selva
Totes elles han acollit o han tingut disponibilitat per acompanyar el nostre alumnat en el seu aprenentatge, oferint llocs en pràctiques d’ajudant de: jardiner/a, cambrer/a, cuiner/a, perruquer/a, mecànic/a, educador/a, conserge, atenció al públic… I des d’aquí us volem donar les gràcies públicament, sense vosaltres aquest projecte no seria possible! Aquest curs, el projecte ha quedat suspès per motiu de la crisi sanitària de la Covid-19, l’Estat d’Alarma, i el consegüent tancament de centres educatius. Però desitgem donar-li continuïtat i comptar de nou amb totes elles, de cara al proper curs acadèmic.
En cas que hi hagi altres empreses interessades a col·laborar amb nosaltres, poseu-vos en contacte amb l’intitut, estarem encantats d’explicar-vos el projecte i ampliar l’oferta educativa per al nostre alumnat.
Moltes gràcies a tothom, salut i bon estiu!