Esmorzar complet i saludable

Avui els alumnes de 3r d’ESO han participat del taller “Esmorzar complet i saludable”, impartit per la dietista i nutricionista Bet Sugranyes i organitzat per l’Institut d’assessorament dietètic i nutricional i l’Àrea d’Atenció a les Persones, Salut Pública i Consum, de la Diputació de Barcelona. La Bet ens ho ha dit molt clar, l’esmorzar és […]

Esmorzar complet i saludable Llegeix més »