4t ESO. Xerrada Escola-Empresa

4t

El passat divendres 19 de maig, l’alumnat de 4t d’ESO va assistir a una xerrada que l’empresari Raffa Olivier va oferir-los dintre del programa Escola i Empresa.

Partint de la seva vivència, en Raffa els hi va transmetre amb molt d’entusiasme les qualitats i valors que ha de tenir un empresari i els hi va animar a fer realitat els seus somnis. Valors com lideratge, empatia, creativitat, honestedat, iniciativa, compromís, flexibilitat, assumpció de riscos, esperit d’equip i esperit critic van quedar impregnats en l’ambient de la classe, que es va mostrar molt interessada ara que han de pensar en  la seva projecció cap al futur professional.

Moltes gràcies senyor Olivier per apropar-nos a una visió de l’empresari i del paper de les empreses en la societat, més humana i compromesa amb la millora del món.

www.escolaiempresa.cat

escolaiempresa-femcat-gris