Xerrada de l’Adriana Brandis, de l’Espai Jove Cubelles, sobre l’adolescència i l’autoestima.

El passat dimarts 19 de gener, l’alumnat de 1r d’ESO va rebre la visita de l’Adriana Brandis, psicòloga de l’Espai Jove Cubelles, entitat que s’encarrega de donar veu a la joventut del nostre poble.

Va ser una xerrada molt interessant i amena, a on es va parlar sobre l’autoestima i els canvis psicològics a l’adolescència. L’alumnat va estar molt participatiu i engrescat en la xerrada i van aprofitar per resoldre dubtes que tenien sobre el tema.

Aquesta xerrada dóna el tret de sortida a tot un seguit de tallers educatius que es realitzaran fins a final de curs per a tot el nostre alumnat, i en els que es tractaran temes tant diversos com l’adolescència, els rols de gènere, l’assetjament escolar i la prevenció de la discriminació per raó de gènere.