Joël Bol de 2n ESO, premiat al Concurs Bíblic de Catalunya

L’alumne Joël Bol de 2n ESO A ha guanyat l’accèssit de la modalitat de dibuix del Concurs Bíblic de Catalunya.
Podeu consultar el veredicte i el dibuixos premiats a:

El Concurs Bíblic de Catalunya consta ja de trenta-quatre edicions. I cada curs hi acostumen a participar, en totes les seves modalitats i categories, uns cinquanta mil alumnes de tot Catalunya.
Els premis es distribueixen territorialment per Bisbats. Catalunya es divideix en deu Bisbats. Cubelles pertany al Bisbat de Sant Feliu de Llobregat, que compren les comarques de l’Alt Penedès,  Baix Llobregat (excepte Cornellà) i el Garraf. Així com part de la comarca de l’Anoia i alguns municipis del Vallès Occidental.
El concurs s’estructura per categories des de tercer de primària fins a batxillerat i cicles formatius. Les categories comprenen dos cursos. El nostre institut porta participant a les diverses modalitats (bàsic, de dibuix, de redacció i informàtic) des de fa set cursos.
Som un institut petit i amb poc alumnat. I finalment hem tingut un premi.

El premi del Joël és important, tant pel seu mèrit individual, com per l’esperó que ens suposa continuar concursant, essent molt conscients que podem tornar a guanyar.

Enhorabona Joël.

L’entrega de premis serà dissabte 25 de maig a les 11 del matí a La Casa de l’Església de Sant Feliu de Llobregat, Carrer Armenteres n. 35.

Hi esteu tots convidats