Guanyadores del 1r i 2n premi als millors Projectes de Recerca de 4t d’ESO de Cubelles

El passat 15 de juliol vam assistir a l’acte de lliurament de premis dels millors Projectes de Recerca de 4t d’ESO en el que ha participat alumnat dels dos centres de secundària de Cubelles. L’acte va estar organitzat per la regidoria d’Educació i ens va acompanyar la regidora Esther Soler i la nostra alcaldessa Rosa Fonoll.

Ens omple d’orgull anunciar que el 1r i 2n premi ha estat concedit a alumnat de l’Institut Les Vinyes.

• 1r Premi atorgat a Nora Rubira i Noa Abella amb el treball “Com influeixen els Trastorns de Conducta Alimentària a la vida d’un adolescent?”.
  • 2n Premi atorgat a Claudia Aban amb el treball “La intel·ligència artificial ens facilita la vida?”.

Els objectius del projecte de recerca són despertar vocacions per a l’estudi i la investigació de l’alumnat, fomentar l’esperit de recerca, estimular l’alumnat en la realització de treballs de qualitat i incentivar els centres educatius en la motivació del seu alumnat a endinsar-se en el món de la investigació.

Agrair a l’Ajuntament l’organització d’aquests premis i la nostra enhorabona a les guanyadores i a tots els que hi heu participat!.