Fashion show! 🎃👻🧟‍♀️🧟‍♂️

Last week our students of 2nd took part of a fashion show at Les Vinyes. Some of them wore spooky costumes and their classmates made a brilliant description using the vocabulary and grammar of the starter unit in the English subject.

Good job!!

#Halloween is coming!🧟‍♂️🧟‍♀️

——–

La setmana passada els nostres alumnes de 2n van formar part d’una desfilada de moda a les Vinyes. Alguns es van decidir a portar disfresses terrorífiques i els companys van fer una descripció brillant tot utilitzant el vocabulari i gramàtica que vam empar a la unitat inicial de la matèria d’anglès.

Bona feina!🧟‍♀️🧟‍♂️