L’alumnat de 4t d’ESO fa ciència al carrer

El passat divendres dia 16 de novembre es va celebrar a Sitges en motiu de la Setmana de la Ciència la jornada de divulgació científica “Dia de la Ciència al carrer 2018”, organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics del Garraf. Com cada any, el nostre institut hi va participar presentant diverses experiències. Enguany els alumnes de 4t d’ESO van demostrar diverses propietats òptiques.

L’alumnat de diferents escoles de la comarca varen tenir l’oportunitat de manipular i conèixer el funcionament de diferents instruments òptics: càmera obscura, periscopi, espectroscopi, caleidoscopi…. així com algunes aplicacions de la interacció electro-magnètica.

Aquí en teniu un tastet:

Esperem que us hagi agradat i, sobretot, us animi a experimentar en ciència, perquè ja veieu que està a l’abast de les vostres mans!