Taller d’afectivitat i autoestima a les aules de primer d’ESO

Aquest matí l’Adriana Brandia, psicòloga de l’Assessoria de Salut de l’Espai Jove de Cubelles, ha dinamitzat amb els nostres alumnes de 1r d’ESO un taller sobre Afectivitat i autoestima.

Taules i cadires als costats, tots en rotllana deixant espai al centre, al centre de cadascú, perquè cada alumne hi situï el seu propi jo, i és que l’autoconeixement és el principi de l’autoestima!

No és gens fàcil respondre a certes preguntes personals… Com em veig? Quines són les meves qualitats?  Què és el que em fa sentir bé i què el que em fa sentir malament?

No es tracta de creure’s ser millor per poder ser-ho de debò, sinó de conèixer-se per tal de valorar amb orgull el que som i com som.

Sovint dediquem un gran esforç a reduïr els nostres defectes, però sabem potenciar les nostres virtuts?

Anem a pujar la nostra autoestima amb l’ajuda dels nostres companys? La millor manera és a través del joc de l’autoestima!

És tan senzill com escriure a l’esquena el millor del teu company!

T’atreveixes a llegir el que t’han posat?

Tots han tingut una bona sorpresa, i és que sovint som més crítics del compte amb nosaltres mateixos…

Si alguna vegada teniu algun dubte, sentiu la necessitat de parlar amb algú o heu de demanar ajuda, podeu trucar a l’Assessoria de Salut de l’Espai Jove.