📽️ Curtmetratges “Zasca” de 3r d’ESO…. Gaudiu!!!

Des de l’optativa de Cinema en anglès i amb la col·laboració de Jaume Fargas del projecte Reacciona, l’alumnat de 3r d’ESO ens mostren diversos curts anomenats “Zasca” on la temàtica principal és el racisme. Amb aquesta experiència l’alumnat pretén conscienciar a través de la entitat SOS Racisme sobre la diversitat racial i els prejudicis que es generen al voltant d’aquesta.  També han après moltíssimes coses sobre les tècniques del cinema i han fet una immersió lingüística. Esperem que hagin gaudit moltíssim!!!

Més informació sobre el Projecte Reacciona a: www.tallerdecinema.com