🚴‍♀️🗳 Vota Carril bici escolar!

El curs passat dins de la matèria en anglès Culture and Values i junt amb la col.laboració de l’AMPA de l’Institut Les Vinyes es va fer la proposta d’adequar un carril bici que pogués arribar des de la zona esportiva a l’INS Cubelles, l’INS Les Vinyes i l’escola Mar i Cel. Hem aconseguit que aquesta proposta “Carril bici escolar” entri dins dels Pressupostos Participatius de Cubelles 2022. És per això que demanem la teva implicació amb el teu vot!  Si aconseguim fer realitat la iniciativa, el jovent de Cubelles es podrà moure amb seguretat sense haver de dependre dels automòbils de les famílies, fent així més fluid el trànsit.

Les votacions es poden realitzar del 27 de setembre al 8 d’octubre a: