Xerrada La Marató ❤️

Avui l’alumnat de 2n ESO ha tingut la xerrada de la Marató dedicada en aquest any a les malalties cardiovasculars. Han escoltat atentament la problemàtica d’aquestes malalties i han pres consciència de la importància d’uns hàbits de vida saludables. Segur que la recaptació tornarà a ser un èxit!

 

#lamaratótv3

#maratotv3

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut