Durant el mes de novembre, l’alumnat de Batxillerat de l’Institut Les Cinc Sénies ha participat en diverses sortides educatives que formen part del nostre compromís amb un aprenentatge vivencial, cultural i competencial. A través de diferents experiències, han pogut connectar els continguts acadèmics amb l’entorn artístic, patrimonial i cultural del país.
Teatre en anglès al Foment Mataroní
L’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat ha assistit a una representació teatral en anglès al Foment Mataroní, una obra inspirada en la coneguda sèrie Black Mirror. Aquesta activitat, emmarcada dins de la línia de centre que impulsa el pensament crític i l’aprenentatge de llengües estrangeres, ha estat una oportunitat per viure la llengua en un context real, proper i motivador.
Docents i alumnat destaquen que ha estat una experiència enriquidora, que convida a la reflexió sobre l’ús de la tecnologia i la societat contemporània.
Visita al MNAC i al Pavelló Mies van der Rohe
L’alumnat d’Història de l’Art i de Moviments Culturals i Artístics ha realitzat una sortida formativa a Barcelona per aprofundir en els continguts del currículum a través de l’experiència directa.
La jornada ha permès recórrer les sales del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), on han pogut observar obres de diversos períodes artístics i analitzar-les amb mirada crítica. Posteriorment, han visitat el Pavelló Mies van der Rohe, una de les obres clau de l’arquitectura moderna, que els ha ofert una vivència espacial i arquitectònica essencial per comprendre els moviments d’avantguarda del segle XX.
Per completar l’experiència, compartim un vídeo resum amb alguns dels moments destacats de la visita al MNAC i al Pavelló Mies van der Rohe.

