Èxit aclaparador de l’alumnat de l’INS La Valira en el dictat plurilingüe

El passat dimarts 29 de maig, es van donar els premis als guanyadors i a les guanyadores del concurs del dictat plurilingüe organitzat pels Serveis Educatius de l’Alt Urgell.

El nostre alumnat, per segon any consecutiu, va guanyar quatre dels sis premis als quals optava. Els guardons van ser lliurats pel senyor Albert Batalla, alcalde la Seu d’Urgell, i el senyor Josep M. Serentill, inspector en cap dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida.

Els nostres flamants guanyadors són:

– Premi de grup al millor dictat de 1r d’ESO: Nouhaila Bouhalhal, Pablo Luque, Sergi Mompel i Abril Sànchez.

– Premi de grup al millor dictat de 2n d’ESO: Georgina Domenjó, Àneu Muns, Ariadna Roldán i Serjit Sodhi,

– Premi individual al millor dictat en llengua anglesa: Pablo Luque

– Premi individual al millor dictat en llengua francesa: Àneu Muns

MOLTES FELICITATS A TOTS I A TOTES!!!