Preinscripció

Publicació de les llistes d’alumnat admès i de la llista d’espera, que caduca el 04/09 12 de juny
Presentació de reclamacions a les llistes d’assignació a l’OME 13, 14 i 15 de juny
Període de matriculació (2n cicle infantil, primària i ESO) del 20 al 28 de juny
Publicació de la llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió 30 de setembre

Reclamacions a l’OME:

Supòsits en què les famílies poden presentar una reclamació:

– Disconformitat amb l’assignació de plaça: Qualsevol nova petició ha de disposar de vacants.

– Germans separats

– Plaça d’ofici sense cap centre assignat

– Canvis de població sense plaça assignada

– Anomalies del Programa GEDAC sense assignació (no han aparegut al llistat)

Cada situació de les  plantejades serà valorada per la CGA. Cap d’elles no dóna un dret automàtic d’assignació.

No serà motiu de reclamació:

• Quan la família té el seu fill/a en llista d’espera i està pendent que el centre confirmi la matrícula perquè s’activi la llista, amb ocasió de vacant. A tall d’exemple, si han posat a la sol·licitud els 10 centres possibles que podien demanar, apareixeran a 10 llistes d’espera fins al 4 de setembre.

En la resta de casos: oblits, canvis de domicili noves incorporacions, canvis de centre per motius personals…, podran fer una “petició fora de termini”, que s’atendran a l’OME, amb cita prèvia, fora del període de reclamacions.

Procediment:

–          Dates: dies 13, 14 i 15 de juny

–          Vies:

1)    Telemàtica: a través d’aquest formulari: Reclamació contra la plaça assignada

2)    Presencial: Excepcionalment, també poden demanar cita prèvia perquè se’ls atengui presencialment a l’OME, trucant al 010 (des del telèfon fix) i al 93 745 31 10 (des del telèfon mòbil).

Període de matriculació d’infantil, primària i ESO: les famílies faran la matrícula del 20 al 28 de juny