Eines de mediació: vídeo amb la participació de La Serra

Article creat per Nayzet Oliva (4t d’ESO)

L’Ajuntament de Sabadell ha creat un vídeo amb la participació dels cinc alumnes que van assistir al curs de mediació (1r ESO, Imran, Mustapha i Hawa; i 2n d’ESO, Montserrat i Nivine).

Aquí el podeu veure:

Eines de Mediació 2019 from Ajuntament de Sabadell on Vimeo.

Els futurs mediadors del centre: Montse, Hawa, Mustapha, Imran i Nivine.

El curs forma part del Programa de Suport a la Mediació Escolar i té per objecte impulsar i divulgar la mediació i els valors de la cultura de la pau entre els i les joves.

Al llarg del taller, que s’ha dut a terme en set setmanes entre el febrer i l’abril, l’alumnat ha aprofundit en les tècniques i les estratègies de la mediació. Per mitjà de jocs i dinàmiques, els joves han reflexionat al voltant de la resolució pacífica dels conflictes, han practicat el rol i les funcions de la persona mediadora i s’han entrenat en tècniques de comunicació.

Han participat en aquesta edició joves de 7 instituts de Sabadell..El projecte ha possibilitat també establir ponts i connectar els programes de mediació dels instituts de la ciutat amb el Servei de Mediació Municipal, un recurs de la ciutat per a la gestió pacífica dels conflictes entre les persones.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut