“Tu proposes”, novetat a l’Institut

Aquest curs, hem iniciat una nova branca de treball en el projecte de Treball Personal (TP). Es tracta d’un nou tipus de fitxes de TP anomenades “Tu proposes”.

L’objectiu és que aquells alumnes que ho desitgin puguin ampliar en aquelles matèries que més els motivin a partir de les investigacions o creacions que ells mateixos proposin. En alguns casos, els professors proposen algunes investigacions o temes, però en d’altres són els mateixos alumnes qui fa la proposta des de zero.

Un cop feta la investigació, cal presentar algun resultat (una presentació oral, un document, un mural…) al profesor de la matèria. A l’alumne, li suposa la possibilitat de pujar nota a l’assignatura i treballar de manera agradable en aquell tema que més li motiva.

En aquestes primeres setmanes, alguns alumnes ja han començat les seves creacions. Per exemple, a 1r d’ESO, han fet un mural del món amb els diferents dialectes del Castellà, han investigat sobre la vida de Lorca o han creat un hivernacle per a l’hort i un personatge de còmic.

Una mostra de TP “Tu proposes”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut