Xerrada de l’Oficina Jove Baix Penedès sobre violències masclistes

L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut de l’Arboç durant aquest mes de novembre, coincidint amb el dia internacional de la violència masclista, està realitzant un projecte que forma part del programa de prevenció de violències masclistes #preguntaopassa. Aquest programa va néixer a partir d’un material de difusió, concretament d’un fulletó desplegable de mida butxaca, amb informació conceptual, de protocol i contactes. Aquest material s’ha realitzat conjuntament entre els i les professionals de l’Oficina Jove, de Jove Baix Penedès, del SIS Adolescents i del SAI i SIAD comarcal. La finalitat rau en treballar la prevenció de les violències masclistes entre el jovent de la comarca.

Es treballarà el consentiment, els límits personals, la presa de consciència dels tipus de violència existents i el foment del respecte cap a totes les persones. Aquests sabers estarien englobats dins de la competència personal i social i són imprescindibles per desenvolupar estratègies personal i preparar a l’alumnat per superar reptes futurs.

[GALERIA D’IMATGES]