Projecte eTwinning “Let’s build a bridge between cultures”

L’Institut de l’Arboç rep el Segell de Qualitat eTwinning pel seu projecte «LET’S BUILD A BRIDGE BETWEEN CULTURES» realitzat pels alumnes de segon d’ESO i conduït per la professora Maria Àngels Cortés.

• Segell eTwinning de l’alumne (accés).
  • Segell eTwinning del centre (accés).

Notícies anteriors

El projecte Etwinning “Let’s Build a Bridge Between Cultures” que vam començar el mes de desembre de 2021 ha conclòs al mes d’abril de 2022. Vam fer una trobada virtual per acomiadar les diferents delegacions participants i fer una valoració conjunta del projecte. Entre les activitats del mes d’abril, m’agradaria destacar el Poema de la Primavera “Spring poem”, us deixo l’enllaç de youtube:

Els alumnes han gaudit molt de l’experiència i sobretot, han estat en contacte amb la llengua estrangera per realitzar les activitats col·laboratives i comunicar-se amb els seus “partners”, objectiu principal del projecte.

Notícies anteriors

Les activitats del nostre projecte eTwinning al llarg del mes de febrer han estat molt innovadores considerant la competència digital dels nostres alumnes i dels alumnes de les diferents delegacions. Els alumnes han pogut crear una revista cultural virtual a través de l’aplicació Canva, us deixo l’enllaç perquè li feu un cop d’ull, cada delegació hem disposat de tres fulls de la revista per destacar aspectes culturals del nostre país.

També hem fet un “chatroom” a través de la plataforma del projecte i alumnes i professors hem pogut fer un “Acrostic Poem” que consisteix en fer una composició poètica en què les lletres inicials de cada vers llegides en sentit vertical formen el títol del nostre projecte. Els alumnes estaven separats en “multinational teams” on cada equip encapçalat per un professor, havia d’escriure els versos corresponents a les inicials adjudicades. Podeu veure el nostre producte final. Han sigut dues activitats col·laboratives molt enriquidores per l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Notícies anteriors

Seguim amb el nostre projecte eTwinning compartint experiències amb els nostres partners de Turquia, Romania i Azerbaijan. Durant aquest mes de gener els nostres alumnes han pogut compartir cartes culturals sobre el nostre país, han fet un “word cloud” cultural amb l’aplicació Mentimeter i han pogut conèixer els alumnes dels països participants a través d’un meet on s’anaven presentant en anglès i podien fer-se preguntes. La trobada virtual ha conclòs amb un kahoot cultural. Els alumnes de les diferents delegacions han pogut gaudir d’una experìència única. Adjunto les evidències amb les fotos i el vídeo.

[Accés al vídeo]

Notícies anteriors

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut de l’Arboç participen en un projecte Europeu eTwinning anomenat “Let’s build a bridge between cultures” amb la finalitat de motivar els alumnes a participar en unes activitats guiades per professors que facilitin l’aprenentatge de l’anglès de forma divertida. Aprendre anglès fent servir els recursos TIC, conèixer la cultura de nens d’altres països de la seva mateixa edat i compartir experiències. Els alumnes podran intercanviar experiències amb “partners” de Turquia, Romania, Slovakia i Azerbaijan. Durant aquesta setmana els alumnes s’han anat presentant a través de la plataforma fent un vídeo utilitzant els seus propis avatars. Hem pogut fer el taulell de l’escola i haurem de fer unes cartes culturals d’intercanvi entre iguals.