Portem la ciència al carrer – Dissabte, 6 de maig de 2023

Gaudim divulgant ciència en El Vendrell

Un any més l’Institut de l’Arboç ha participat en la V edició de “Portem la Ciència al Carrer”. Aquesta jornada de divulgació de la ciència ha de estat organitzada pel CRP del Baix Penedès i va tenir lloc al Vendrell el passat dissabte 6 de maig.

Enguany el nostre Institut va desplaçar-hi un grup d’11 alumnes que acompanyats per alguns professors del centre van gaudir i fer gaudir a tots els assistents divulgant els experiments i projectes que havien treballat a l’aula. En concret, la Farah, la Daniela, l’Ibrahim i l’Adrià (alumnat de 1r BAT) i la Marina, la Marta i la Carla (estudiants de 4t d’ESO) van presentar el treball preparat i anomenat: “Emmiralla’t amb la ciència” a través del qual van explicar les propietats de la reflexió, la inversió anterior-posterior que fan els miralls plans i com construir una cuina solar amb un mirall parabòlic. Al mateix temps els alumnes Marc, Jordi, Hel·lena i Judith (que també cursen 4t d’ESO) van il·lustrar dos treballs de l’àmbit tecnològic: un era un cotxe controlat amb portes lògiques i sensors i l’altre consistia en una maqueta del centre que contemplava millores per ajudar a alumnes amb problemes auditius i de mobilitat, per una banda, i per altra millores energètiques i de confort.

A tots ells i a totes elles, donar-los les gràcies per fer possible una edició més la nostra participació com a centre en “Portem la Ciència al Carrer”.

[GALERIA D’IMATGES]