La SIEI va a la piscina!

La SIEI de l’Institut de l’Arboç ha iniciat un projecte de piscina, que s’engloba i està subvencionat pel Programa d’Innovació MUFPS (Pràctiques del Màster Universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat).

L’alumnat anirà a la piscina municipal de l’Arboç tots els dijous a les 10:00 al llarg de tot el tercer trimestre. L’alumnat va acompanyat de docents del centre i la classe els hi realitza una monitora de la piscina experta en aquest àmbit.

Des del centre s’ha valorat que la natació aporta molts beneficis a l’alumnat, permet desenvolupar habilitats motrius, millorar la circulació, coordinació, musculatura, capacitat cardiorespiratòria a part de treballar diferents capacitats i hàbits com l’autonomia i l’ordre, per aquest motiu valorem que és una molt bona oportunitats per a ells/es.

La primera sessió va ser tot un èxit, tant l’alumnat com el professorat van valorar l’activitat molt positivament i en tenen moltes ganes de tornar-hi, segur que dia a dia aconseguiran anar guanyant confiança.