Ho hem tornat a fer!

Aquest dissabte 27 de maig l’Institut de l’Arboç ha participat en una nova edició de “Ciència al Carrer” als Camps Elisis de Lleida que enguany acollien la seva 16a edició. Un cop més alumnes del centre han presentat el projecte “Reflectint ciència” que han treballat amb la professora Sònia Pérez.

Dels 9 alumnes que han format part d’aquest projecte, 6 van poder desplaçar-se a Lleida per novament gaudir i fer gaudir a tots els curiosos d’experiències amb espills: miralls plans, miralls parabòlics, diferents trucs de màgia i jocs matemàtics relacionats amb fraccions i eixos de simetria a partir de miralls que formen entre ells un determinat angle.

Cal remarcar que tot plegat va ser possible gràcies a l’AMPA que va assumir el cost econòmic d’aquest desplaçament a Lleida.

En aquesta 16a edició de “Ciència al Carrer” a Lleida no tan sols hem gaudit amb altres centres educatius participants de ciència a peu de carrer, sinó que també hem format part d’un dels actes dedicats al centenari del naixement de Joan Oró, gran divulgador científic i personatge especialment interessat en el foment de les vocacions científiques entre els joves i en el desenvolupament del territori.

[GALERIA D’IMATGES]