Èxit del Concurs de Panellets de primer d’ESO a l’Institut de l’Arboç

El passat dimarts 31 d’octubre, l’alumnat de primer d’ESO de l’Institut de l’Arboç va participar amb entusiasme al Concurs de Panellets, dins del marc de les celebracions de la Castanyada.

El concurs, que va tenir lloc durant la sortida a Clariana, va atreure una gran participació d’alumnes que van presentar les seves creacions amb tota la il·lusió i enginy.

Al llarg d’aquests dies, s’ha pogut respirar pels passadissos expectació creixent entre l’alumnat participant i expectant amb interès l’anunci dels guanyadors i guanyadores.

Els resultats del concurs han estat molt ajustats, demostrant la gran destresa culinària de l’alumnat. Així doncs, el veredicte final és:

• El premi a la millor presentació ha estat atorgat a Àfrica, Gael, Eric, que van destacar amb una presentació visualment impactant i cuidada fins a l’últim detall.
  • Pel que fa a l’originalitat, el premi ha anat a parar al grup “Castahalloween” amb uns panellets innovadors i únics.
  • La distinció al millor gust és per “Pollines” que van aconseguir conquerir el paladar del jurat.
  • Finalment, el premi a la millor tematització l’ha guanyat l’equip de “Les dives”, que va mostrar una gran habilitat per incorporar temes relacionats amb la castanyada a la seva creació.

Felicitats als i les participants per mantenir viva la tradició i mostrar el seu talent únic!