Coneixent el nostre entorn proper – Projecte a 1r d’ESO

Els i les docents d’aquest institut som conscients que no es pot protegir allò que no es coneix. L’equip docent de primer d’ESO vam decidir que el primer trimestre focalitzariem l’atenció en un projecte que té com a objectiu principal conèixer el parc natural del Foix, amb l’esperança que el nostre alumnat prengui consciència de la importància de conservar l’entorn que els envolta.

I amb aquesta finalitat, abans de les festes de Nadal, l’alumnat va utilitzar els seus coneixements, adquirits en les diferents àrees de coneixement, per fer un estudi teòric de la fauna i de la flora que es troba al parc del Foix. Però tot estudi teòric necessita d’una fase pràctica i, per aquest motiu, un dels dies vam anar a caminar pel parc per veure tot allò que, segons els llibres i les informacions que podem trobar a la xarxa, diuen que hi ha en el meravellós parc natural del Foix.

La sortida va ser tot un èxit i els diferents docents, sobretot els de l’àrea de ciències, només feien que respondre preguntes sobre la fauna i la vegetació que ens trobàvem. A mig camí ens vam parar per dibuixar el pantà i, la veritat, hi ha dibuixos molt interessants.

Aquí us deixem una petita mostra de fotografies que van captar alguns dels moments que vam viure.

Salut i natura!

[GALERIA D’IMATGES]