Concurs de fotografia matemàtica

Aquest curs escolar, l’ABEAM, Associació de Barcelona per a l’estudi i l’aprenentatge de les Matemàtiques, ha portat a terme el 24è concurs de Fotografia Matemàtica.

A l’Institut de l’Arboç, a través del treball conjunt dels departaments de matemàtiques i visual i plàstica, hem realitzat aquesta activitat per tal de millorar l’aprenentatge de les matemàtiques, sempre amb un clar protagonista: l’estudiant.

Per tal d’animar a tot l’alumnat d’ESO a participar, els hem proposat sortides tant per la localitat de l’Arboç com pel pati exterior del centre per prendre fotografies i relacionar-les amb la matèria, a més de crear títols originals per a aquestes.

Hem aconseguit una gran varietat de fotografies de temàtiques ben diverses i ha estat molt difícil seleccionar-ne unes poques per ensenyar-les a la comunitat educativa ja que han estat totes de 10! Enhorabona i moltes gràcies a tots els participants!

[ACCÉS AL VÍDEO DE L’ACTIVITAT]