Compartint likes amb la gent gran (Servei Comunitari)

El Servei Comunitari és una acció que vol promoure que els alumnes del centre que estudien tercer curs de l’ESO experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat. El Servei Comunitari s’estructura en diferents àmbits i aquest curs acadèmic n’iniciem un de nou que anomenem “Compartint likes amb la gent gran”.

L’alumnat participant, supervisat per la comissió de Salut Comunitària de l’Àrea Bàsica de Salut de l’Arboç i pel professorat de l’institut, a través de converses semiestructurades, recollirà els aspectes que donen benestar i felicitat al llarg de la vida de la gent gran del municipi. La professora Marta Manero serà qui coordinarà aquest àmbit, amb l’ajuda del professor Miguel A. del Río, que és qui condueix la coordinació general del Servei Comunitari de l’Institut de l’Arboç, així com del professor Guillem Gracià que segueix i col·labora en el Servei Comunitari des del seu començament al centre. La recollida d’informació s’haurà de plasmar en el format que l’alumne esculli (relat, cançó, vídeo, fotografia, pòster, mural…) per tal que es pugui expressar de la manera que més li agradi.