ACCIÓ-REACCIÓ: MOLTES HORES POC TEMPS

Tornant de la setmana de Pasqua l’alumnat de 4t d’ESO va realitzar durant quatre dies el seu Projecte d’Innovació STEAM, en concret, el van dur a terme del dimarts 11 al divendres 14 d’abril.

El projecte va consistir a fer una cadena d’acció – reacció en grups de 4 alumnes. Aquesta cadena havia d’estar formada per 4 parts diferents: química, física, elèctrica i robòtica. Abans de marxar de vacances, el dijous 30 de març es va fer un petit tast d’experiments diferents perquè els estudiants agafessin idees per a desenvolupar la seva cadena d’acció – reacció. Cada grup va presentar el seu projecte l’últim dia i els van sortir cadenes increïbles! Van ser quatre dies molt intensos de treball i nervis, però creiem que va valdre molt la pena. Evidentment, com que és el primer any que implementem aquest projecte ben segur que hi ha moltes coses a millorar, però en línies generals va anar molt bé. De cara al curs vinent implementarem totes les millores que després d’aquesta primera experiència STEAM ens hem adonat que faran que aquest projecte funcioni encara millor. Us deixem un tast d’algunes imatges i vídeos de cadenes realitzades per l’alumnat perquè gaudiu del bon treball fet durant aquella setmana!

Enllaç on estan totes les fotografies i vídeos: