Xerrada per als alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat. Els cicles formatius a l’Institut Andreu Nin

El passat 17 de març els alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat  que estaven interessats en els Cicles Formatius van assistir a la xerrada dels estudis que ofereixen a l’institut Andreu Nin. La presentació va ser a càrrec del Cap d’estudis on va explicar els Cicles formatius de Grau mitjà i Superior i els estudis que s’ofereixen passant pels itineraris Formatius Específics, les FP de grau Baix, els Cursos d’especialització i l’IFE /PFI/PTT

També van tenir l’oportunitat de conèixer la tasca que es fa a l’empresa IDIADA a través d’una enginyera que va promocionar l’estudi de les dones al món del motor.

En el centre vam poder veure que es cursen cicles formatius de les famílies professionals:

• Activitats físiques i esportives (AAFE)
  • Administració i gestió (AG)
  • Comerç i màrqueting (CM)
  • Electricitat i electrònica (EE)
  • Fabricació mecànica (FM)
  • Sanitat (SAN)
  • Serveis socioculturals i a la comunitat (SSC)
  • Transport i manteniment de vehicles (TMV)

De Grau Mitjà (CFPM) es cursen els cicles de:

1. Atenció a persones en situació de dependència (CFPM SC10) SSC (Descarrega fulletó)
  2. Cures auxiliars d’infermeria (CFPM 1601)  SAN (Descarrega fulletó)