Teatre per als menuts d’educació infantil (Servei comunitari)

El dimecres 29 de gener de 2020 dotze alumnes de l’institut de l’Arboç han representat una obra de teatre: “Blancanieves y los 7 enanitos”. L’actuació s’ha realitzat a les 17.30h de la tarda a la biblioteca de l’Arboç. Aquesta representació està relacionada amb la matèria específica de Castellà “Cuentacuentos”, que forma part del Servei Comunitari de l’Institut de l’Arboç. Tots els alumnes de 3r d’ESO participen en les activitats d’algun dels àmbits del Servei Comunitari.

Els alumnes que han participat en aquesta obra són: Ylenia, Diego, Noemí, Paula, David, Maryam, Salma, Elliot, Noa, Carla, Bárbara i Eva. Tots ells han volgut preparar una obra de teatre infantil per representar-la davant dels més petits. Han fet un esforç ingent en la preparació dels decorats i del vestuari, així com en l’adaptació del conte infantil. Aquesta dedicació ha estat reconeguda amb l’aplaudiment dels espectadors, grans i menuts. Després de la representació els alumnes de 3r d’ESO s’han fet fotografies amb els petits i per a ells ha estat un preat entreteniment pintar amb colors uns dibuixos preparats amb la temàtica del conte.