Jornada de Portes Obertes – Dimecres, 6 de març de 2024

El dimecres 6 de març, a partir de les 17:30 hores, fem la Jornada de Portes Obertes. Obrim l’Institut de l’Arboç a les famílies interessades en què el/la seu fill/a faci l’ESO o el Batxillerat amb nosaltres. L’objectiu és el de facilitar a tothom (pares, mares i estudiants) tota la informació rellevant en la presa de decisions sobre els estudis.

Hem planificat una jornada amb una primera visita per part de l’equip directiu i docent de l’institut. Podeu visitar el centre i conèixer el Projecte Educatiu, veure els taller tecnològics i el seu funcionament, el laboratoris científics, i d’altres espais i recursos que tenim al servei de l’aprenentatge. En la part final fem un a reunió en la que exposem els trets rellevants de funcionament del centre i concrecions sobre la preinscripció i la matrícula.

Estructura de la Jornada de Portes Obertes (presencial)
  • 17.30-18.45 – Visita guiada a les instal·lacions del centre. Punt de trobada a l’entrada (consergeria).
  • 18.45-19.15 – Reunió amb les famílies a l’Aula Magna (accés a la presentació).
  • 19:15-19:45 – Aperitiu a la cantina de l’institut (planta baixa).
  • 20:00 – Fi de la Jornada.

Formulari de comunicació de dades

En aquest apartat disposeu d’un formulari per informar-nos del vostre correu electrònic. Si ho feu l’afegirem a la base de dades i això ens permetrà enviar-vos informacions i novetats sobre el procés de preinscripció i matrícula.

• Formulari de comunicació de dades (accés).

Organitzacions curriculars.
  • Organització curricular de l’Educació Secundària Obligatòria (accés).
  • Organització de les matèries optatives de 4t d’ESO (accés).
  • Organització curricular de 1r de batxillerat (accés).
  • Organització curricular de 2n de batxillerat (accés).

Orientació academicoformativa
  • Orientació formativa a 4t d’ESO (accés).
  • Orientació batxillerat (accés).

Informacions sobre recursos, infraestructures i espais d’aprenentatge

El dimecres 6 de març de 2024 fem la Jornada de Portes Obertes (format presencial). En aquesta notícia disposeu de vídeos, presentacions i imatges 3D amb la finalitat que pugueu conèixer el Projecte Educatiu del Centre (PEC) i, si ho voleu, també podeu visitar virtualment les instal·lacions. Tot seguit itemitzem diverses informacions que poden ser del vostre interès:

• Tríptic informatiu (accés).
  • Informació sobre el Batxillerat:
  • Visita virtual en dron per l’exterior de l’institut (accés).
  • Visites virtuals a les infraestructures de l’institut (Google Maps):
    • Navega per… una aula del centre (accés).
    • Navega pel… gimnàs (accés).
    • Navega per… un laboratori (accés).
    • Navega pel… taller de tecnologia (accés).
    • Navega per… la biblioteca (accés).
    • Navega per… la SIEI (accés).
    • Navega per… l’aula magna (accés).
    • Navega des de l’entrada de l’institut (accés).
  • Espais d’aprenentatge
  • Informació sobre la compra de llibres de text:
  • Programes d’innovació pedagògica.
    • Seminari d’intercanvi d’experiències primària-secundària (coordinació amb les escoles adscrites a l’institut).
    • Màster universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes (MUFPS).
    • Programa d’innovació pedagògica STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts & Mathematics).
    • Programa de Formació Interna d’Estratègia Digital de Centre.
    • Programa de millora d’oportunitats educatives (PMOE – PROA+).
    • Programa d’innovació pedagògica Xarxa de Competències Bàsiques.
  • Preinscripció per a l’ESO (accés).
  • Preinscripció per al Batxillerat (accés).
  • RESOLUCIÓ EDU/465/2024, de 22 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2024-2025.(accés).
  • Fitxa del centre (accés).
  • Oferta inicial de places (accés).
  • Escoles adscrites a l’Institut de l’Arboç:

[GALERIA D’IMATGES]