Jornada de Portes Obertes – Dimecres, 3 de març de 2021 (ONLINE)

El dimecres 3 de març de 2021 oferim la Jornada de Portes Obertes en format Virtual. Disposeu de vídeos, presentacions i imatges 3D amb la finalitat que pugueu conèixer el Projecte Educatiu del Centre (PEC), visitar virtualment les instal·lacions i veure la presentació que ens fan els alumnes i els docents.

Presentació per part de l’Equip Directiu

• FORMULARI DE COMUNICACIÓ DE DADES, accés disponible. Complimenteu el vostre correu electrònic  i us enviarem informacions i novetats sobre preinscripció i matrícula.
  • APLICATIU PER DEMANAR CITA PRÈVIA PER FER VISITA PRESENCIAL, accés disponible a partir del 08.03.2021. Us facilitem tota la informació en format digital i, per tant, no és necessari que visiteu presencialment el centre. Tanmateix, podeu fer visita presencial el dimecres 10, dijous 11, dilluns 15 o dimarts 16 de març, per la tarda (CAL CITA PRÈVIA).

Presentació per part dels alumnes de 1r d’ESO (accés)

• Visites virtuals a les infraestructures del centre (Google Maps):
    • Navega per… una aula del centre (accés).
    • Navega pel… gimnàs (accés).
    • Navega per… un laboratori (accés).
    • Navega pel… taller de tecnologia (accés).
    • Navega per… la biblioteca (accés).
    • Navega per… la SIEI (accés).
    • Navega per… l’aula magna (accés).
    • Navega des de l’entrada de l’institut (accés).
  • Iddink i la compra de llibres de text (accés).
  • Espais d’aprenentatge

Referències

• Instruccions per a l’organització de jornades de portes obertes presencials als centres educatius per al procés de preinscripció del curs 2021-2022 (accés).