Bon Nadal, bones festes i millor any 2024

El dimecres 20 de desembre és el darrer dia lectiu abans de les festes de Nadal. Amb l’ajuda de tot el professorat hem organitzat una jornada especial que s’estructurarà com s’indica tot seguit.

Les darreres setmanes abans de festes de Nadal hem guarnit l’institut, preparat un pessebre i també hem fomentat la recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades rebin ajuda alimentària. Aquest any també col·laborem en la recollida de pinso, collars, arnesos i corretges que puguin ser d’utilitat per a una protectora d’animals. L’objectiu és informar i sensibilitzar a tothom sobre la realitat de la pobresa i afavorir una col·laboració continuada. El recapte d’aliments es duu a terme gràcies a la col·laboració d’un gran nombre de voluntaris puntuals arreu de Catalunya.

Estructura del dimecres 20 de desembre de 2023

• De les 08.15 h a les 10.15 h: classe d’acord amb l’horari lectiu.
  • De les 10.15 h a les 10.45 h: ESBARJO.
  • De les 10.45 h a les 11.30 h: concert de Nadal per als alumnes i els familiars. S’interpretaran les següents cançons:
    • Lliurament de premis.
      • Lliurament de premis del recapte d’aliments a la classe més solidària.
    • Els alumnes de 2n d’ESO fem les següents obres (format flauta):
      • Estiu a Brasil (Emilio Huerta)
      • Annie’s Song (John Denver)
      • Marxa Radetzky (J.Strauss)
    • Els alumnes de 1r d’ESO fem les següents obres (format coral):
      • Grups A,B i C – 25 de desembre (cançó popular)
      • Grup D – Jingle Bell Rock Nadal (Bobby Helms)
      • Grup E – Torna a ser Nadal (Macedònia)
      • Grup F – All I want for Chismas is you (Mariah Carey)

• FINAL DE LA JORNADA A LES 11.30 hores.

Per a aquelles famílies que no puguin autoritzar i venir a buscar als seus fills hi haurà estudi assistit fins les 14:45 hores.

Us recordem que després de les festes de Nadal, d’acord amb el calendari escolar, reprenem les classes el dilluns 8 de gener de 2024 i el dimarts 9 de gener de 2024 és festa local a l’Arboç.

Els docents, l’equip directiu i tots els treballadors del centre us desitgem que passeu un:

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU

Tot guarnint l’institut

L’esperit nadalenc arriba a l’Institut amb colors, creativitat i alegria!

En aquesta època tan especial de l’any, l’Institut de l’Arboç s’ha omplert de màgia i creativitat amb la celebració de les festes nadalenques. Els passadissos han pres vida gràcies al talent i entusiasme dels nostres alumnes de primer d’ESO, que han creat un mural nadalenc que irradia color, alegria i esperit festiu.

Els estudiants de primer s’han unit en aquesta meravellosa experiència, on la imaginació i el treball en equip s’han fusionat per donar vida a un mural que representa una activitat artística i és part d’un procés educatiu. Aquest procés ha ajudat els alumnes a desenvolupar habilitats creatives, aprenent a expressar-se visualment i a treballar en col·laboració. A més, els ha permès endinsar-se en el significat de la temporada, transmetent valors de convivència i companyonia. A mesura que ens acostem a les celebracions, l’ambient festiu s’estén per cada racó de l’institut.

L’Institut de l’Arboç us desitja una temporada nadalenca plena de pau, amor i felicitat!

[GALERIA D’IMATGES]

A Christmas Story, inspirat en la pel·lícula Bajo Cero (Eight below)