Bon Nadal, bones festes i millor any 2022

L’ALUMNAT DE 1r i 2n d’ESO DE L’INSTITUT DE L’ARBOÇ US DESITGEN BONES FESTES

Per posar punt i final al treball que l’alumnat ha realitzat al llarg d’aquest primer trimestre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Institut de l’Arboç graven un vídeo amb la peça “El Noi de la mare” per felicitar les festes a tota la Comunitat Educativa.

Amb aquest projecte, dirigit per l’equip docent del Departament de Música de l’Institut, els alumnes han pogut gaudir de la creació artística, utilitzant diferents mitjans d’expressió i representació. Han pogut desenvolupar hàbits d’estudi, de treball individual i cooperatiu com a base indispensable per a un bon aprenentatge i aconseguir així un desenvolupament personal i social.

La gravació ha estat portada a terme en diferents llocs d’interès del nostre municipi, amb el que ens sentim molt vinculats.

Són iniciatives com aquestes les que ens demostren que l’Institut de l’Arboç és un centre viu, guiat per un desig d’aprendre i descobrir a través de les pròpies vivències.

Bones Festes!

DIMECRES 22 DE DESEMBRE

[GALERIA D’IMATGES]

RECOLLIDA D’ALIMENTS

Les darreres setmanes abans de festes de Nadal hem fomentat la recollida d’aliments i de joguines per aconseguir que les persones més necessitades rebin ajuda. Aquest any també col·laborem en la recollida de pinso, collars, arnesos i corretges que puguin ser d’utilitat per a una protectora d’animals. L’objectiu és informar i sensibilitzar a tothom sobre la realitat de la pobresa i afavorir una col·laboració continuada. El recapte d’aliments es duu a terme gràcies a la col·laboració d’un gran nombre de voluntaris puntuals arreu de Catalunya.

AULA D’ACOLLIDA

Des de l’Aula d’acollida us volem desitjar unes bones festes i que aquest 2022 es compleixin tots els vostres somnis. Entre els nostres tenim el de seguir millorant el català, és per això que us ensenyem algunes de les activitats i projectes que hem fet aquest primer trimestre:

[GALERIA D’IMATGES]

RETORN EL DIMARTS 11 DE GENER DE 2022

D’acord amb el calendari el dilluns 10 de gener de 2022 és festa local a l’Arboç i reprenem les classes el dimarts 11 de gener de 2022.

BONES FESTES

Professores, professors, conserges, administratius, personal d’atenció educativa, caps de departament, coordinadors, consell de direcció, equip directiu, i tots els qui dia a dia dediquem els nostres esforços a oferir una proposta educativa de qualitat, per facilitar els millors aprenentatges als estudiants de l’Institut de l’Arboç us desitgem que passeu un:

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU