XV CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat divendres 3 de maig l’alumna de 1r d’ESO B Martina Rovira va participar a la Semifinal del XV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA que es va celebrar a l’Auditori de la Diputació de Tarragona. En aquesta ocasió, el text triat va ser el de “La veritable història del Capità Garfi”, de P.D. Baccalario i traducció de Jaume Copons. Cal remarcar el bon paper que va fer la Martina, amb una lectura perfecta sense cap errada i una entonació i dicció encomiable. Malgrat tot no va ser possible accedir a la final de Catalunya que se celebrarà properament a Barcelona. Així mateix, cal reconèixer que els companys de lectura de la Martina van fer també un bon paper, fet que ens alegra molt, ja que ens demostra que els lectors del present i del futur estan molt ben preparats, i un jovent interessat i il·lusionat per la lectura és un jovent que va ben encaminat al futur.

————————————————————

L’Institut de l’Arboç va participar el passat divendres 29 de març al XV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, celebrat al CaixaForum de Tarragona. L’alumna Martina Rovira, acompanyada per Ainara Mesa com a suplent, totes dues del grup B de primer d’ESO, va fer un paper excel·lent, guanyant el certamen en la categoria de corsaris (1r i 2n d’ESO) i passant a les semifinals que se celebraran properament a Tarragona. Disposeu dels detalls del certamen en el següent enllaç: http://www.lecturaenveualta.cat/.